1# Tissue Box Cover

Petang semalam dapat sms daripada anak buah saya yang inform ada cikgu dia yang mau beli dua tissue box cover.  Customer ni request warna purple dan warna hijau.  Memandangkan belum pernah lagi mengait tissue box cover, jadi terpaksalah google-google cari pattern percuma di internet.

21cm (panjang) x 12cm (lebar) x 7cm (tinggi)
Cubaan pertama mengait tissue box cover dan jadi inilah dia hasilnya ♥‿♥  Pattern percuma granny tissue box cover ni saya terjumpa di theroyalsisters.blogspot.com.  Kotak tisu yang saya gunakan ialah saiz lebih kurang 21cm (panjang) x 12cm (lebar) x 7cm (tinggi). 

Bahagian bawah
Sementara pada bahagian bawahnya pula saya pandai-pandai buat macam gambar di atas.  Macam ni, jatuh bagaimana pun atau dilempar-lempar pun gerenti tidak tertanggal ♥‿♥ Berapa agaknya harga yang sesuai untuk tissue box cover macam ni?

9 comments:

marinahunny said...[Reply to comment]

cantik dan kemas! saya pun ambik pattern dr situ juga. senang nak ikut :). sy penah buat tp blum penah jual lg, rasanya kalu rm15-rm20 ok?

Jaw @ MyGamanBorNeo said...[Reply to comment]

@marinahunny Saya pikir pun berpatutan jg kalau jual dlm harga tu. Mungkin mau letak harga RM16.00 la ... kalau berbunga2 mgkn boleh letak harga tinggi sikit. Thanks ya :)

marinahunny said...[Reply to comment]

ok jg rm16 tu kalu adsa bunga2 blh letak 20 :)

Jaw @ MyGamanBorNeo said...[Reply to comment]

@marinahunny ya la. sekarang ni dlm proses mengait tissue box cover yg kedua ... projek mengait table runner terpaksa ditangguh sementara :)

Aku_tulip said...[Reply to comment]

Linda.....rasanya klu hg tu ok kan...ari tu ada org tanya dengan saya juga....jadi senang hg ni jadi panduan....klu ada bunga²...ap sket...bwh rm 20..ok kan

Jaw @ MyGamanBorNeo said...[Reply to comment]

@Aku_tulip ya la, saya pikir pun reasonable jg harga mcm ni.

Unknown said...[Reply to comment]

Saya nk satu

Unknown said...[Reply to comment]

Klu sya nk minta yg bunga boleh x

Jaw @ MyGamanBorNeo said...[Reply to comment]

@Ilaa Neerza Hi, sorry lambat reply. Kalau berminat untuk menempah boleh PM saya di page Walai Krusye. Thx.

 
Walai Krusye © 2008. Design by Pocket