Walai Krusye @ #TweetMarket #TwtUpKCH 2012

Hello,  kepada semua rakan crocheter dan penggemar kraftangan krusye yang berada di Kuching,Sarawak, luangkan masa anda berkunjung ke booth Walai Krusye di #TwtUpKCH pada 8 Disember (Sabtu) akan datang bermula sekitar jam 1.00pm - 9.30pm di Old Court House, Kuching. 

Saya juga akan mengadakan demo mengait booties untuk mereka-mereka yg berminat.  Jadi pastikan anda tidak terlupa bawa crochet hook sendiri yer atau boleh beli daripada booth Walai Krusye ... benang pun boleh beli daripada saya hehehehe ♥‿♥ bawa sendiri pun no problem.

Selain itu saya juga akan menjual pelbagai benang kait import, set jarum krusye serta pelbagai hasil siap krusye pada harga berpatutan.  Lebih menarik lagi, pelanggan yang membuat pembelian minumum RM50 akan berpeluang membuat cabutan untuk peluang memenangi 10 hadiah menarik.  

Tapi yang paling menarik lagi ialah anda berpeluang melihat sendiri siapa orang di sebalik blog Walai Krusye ini ♥‿♥ Adakah saya ni seorang yang tinggi?  rendah?  kecil? besar? kurus?  montel?  comel?  kurang comel?  hehehe ... Jadi jumpa anda di sanaaaaaa ....


0 comments:

 
Walai Krusye © 2008. Design by Pocket