Pindah Rumah?

Huh!!! hari ni saya agak busy mengemas untuk sesi pindah rumah ... ooppps ... bukan saya yang pindah rumah, tapi benang-benang di bawah ni yang bakal pindah ke rumah baharu.

Tempat simpanan benang

Setelah sekian lama bersesak-sesak dalam ruang yang sempit akhirnya koleksi benang-benang kesayangan saya mendapat rumah baharu ♥‿♥  Jeng ... jeng ... jeng ... inilah dia rumah benang saya ... rak lima tingkat gitu.

Rumah baharu benang

Perasaan tersangat gembira sebab selama ni kalau mau cari benang terpaksa membongkar dan terpaksa pula mengemas dan memasukkan semula benang-benang ke dalam non-woven shopping bag di atas.  Dengan adanya rak ni, mini library merangkap craft corner di rumah saya akan lebih kemas berbanding sebelum ini.

Masih tidak muat :(

Lepas susun-susun dan atur-atur ... hurmmmmm ... ruang rak lima tingkat ni masih tidak mencukupi untuk kesemua koleksi benang kesayangan saya.  Nampaknya, terpaksa beli satu lagi rak ... tapi terpaksa tunggu bajet akan datang.  Ok la, setakat ini sahaja dan sehingga berjumpa di lain entri ♥‿♥

2 comments:

lia said...[Reply to comment]

wow! bestnya dah ada rumah baru..tapi betul lah linda..nk kena beli lagi rak tu..byk lg nampaknya benang2 yg tkde 'rumah'...he2

Jaw @ MyGamanBorNeo said...[Reply to comment]

@lia hahaha ... kena tunggu bajet bulan februari nanti :)

 
Walai Krusye © 2008. Design by Pocket