2# Walai Krusye @ Green Heights Mall Flea Market

Terpaksa pakai sweater tebal gara-gara tidak tahan sejuk
Hellooo ... Hi ... Hi ... Sorry, janji tidak ditepati pula.  Terlewat empat hari nampaknya update kedua cerita tentang pengalaman menyertai flea market bertempat di Green Heights Mall pada 6 & 7 Julai lepas.

Susunan barang pada hari kedua
Sambutan pada hari kedua sangat menggalakkan.  Tiga crocodile stitch bag seperti gambar di atas telah berjaya dijual.  Lebih mengujakan lagi apabila ramai yang menyatakan rasa kagum mereka terhadap keunikan seni jahitan krusye.  

Sempat menyiapkan sepasang kasut
Malah, ada di kalangan pengunjung yang menyatakan minat untuk belajar dan bertanyakan sekiranya saya ada mengadakan kelas krusye.  Hurmmm ... suatu idea yang sangat menarik.

Antara kasut bayi yang sempat disiapkan untuk flea market
Memandangkan cita-cita ingin menjadi cikgu sekolah tidak kesampaian, jadi rasanya jadi cikgu mengajar ilmu kait-mengait pun best juga.  Sekarang ni sedang mengatur jadual khusus untuk kelas krusye saya yang bakal diadakan di ruang tamu rumah ♥‿♥

Bah, sehingga bertemu lagi pada entri-entri akan datang.  Sebolehnya saya akan cuba meng'update blog ini sekerap mungkin mengenai perkembangan semasa puan Jawlinda Walai Krusye ♥‿♥

0 comments:

 
Walai Krusye © 2008. Design by Pocket