Tuan Punya Blog Walai Krusye Sudah Jadi Mama

Saya sudah jadi mama! Inilah sebabnya saya menyepikan diri begitu lama dari dunia blogging kan ... mmm ... alahan yang saya alami ketika mengandung agak teruk dan berpanjangan sehinggalah bersalin.  Tujuh tahun menanti dengan penuh pengharapan, tiga kali mengalami keguguran ... akhirnya saya dan suami menerima anugerah dan berkat terindah daripada Tuhan.  Seorang bayi lelaki yang lahir pada 23 September 2014.

Baby Skyler ketika berusia 2 hari memakai topi yang saya kait sendiri
Mengait??? ... dalam sepanjang tempoh mengandung memang mood mengait hilang entah ke mana.  Tengok benang dan jarum pun malas.  Cuma apabila kandungan mencapai trimister ketiga barulah saya mula mengait ... mood mengait pada masa tu pun main paksa-paksa saja.

Sekarang banyak masa diluangkan untuk anak :)
Sekarang baby saya sudah berusia 4 bulan.  Mood mengaitpun sudah kembali dan tempahan pun mula saya terima.  Lebih semangat lagi kalau terima tempahan barangan bayi.  Cuma, sekarang ni masa agak terhad tapi tidak menjadi masalah untuk saya meneruskan hobi kait mengait ni.  Ok lah ... setakat ini sahaja ... baby sudah bangun :) sehingga jumpa di lain entri.

0 comments:

 
Walai Krusye © 2008. Design by Pocket