Benang Alize Sudah Sampai ♥‿♥

Selamat tinggal Oktober 2012 dan selamat datang November 2012.  Penghujung dan permulaan yang sangat mengujakan sebab benang Alize yang order dari Ayza sampai ngam-ngam 31 Oktober ... jadi aura keceriaan tu turut menular sehingga hari ini.  

Kucing saya si Putih pun menyibuk ♥‿♥
Bukan saya saja yang excited tengok warna-warna ceria Diva Batik, Diva Missisipi dan Burcum Bebe Batik ni, kucing saya si Putih pun turut sama excited.  Kucing saya ni pantang tengok benda baru dalam rumah gerenti dia ikut menyibuk.

9 peket benang Alize
Semua gambar sudah diupload di FB Walai Krusye malam tadi dan syukur, baru saja publish terus ada customer berminat mau beli.  Petang ni atau esok saya akan update gambar setiap jenis benang Alize yang saya beli.  Okey la, setakat ini saja ... sehingga berjumpa di lain entri ♥‿♥ 

0 comments:

 
Walai Krusye © 2008. Design by Pocket