Dekorasi Krusye Untuk Tandas Ceria

Seni mengait krusye merupakan satu-satunya kemahiran kraftangan yang saya miliki dan selain sanggup berhabis duit untuk buku, majalah, laksa sarawak, kek keju & coklat, saya juga sanggup berhabis duit untuk hobi krusye ini. 


Bagaimanapun, setakat ini saya masih belum terfikir mengait krusye untuk hiasan di tandas seperti gambar-gambar ini.  Kalau saya buat tandas di rumah macam ini gerenti saya sendiri tidak mau pakai sebab bimbang akan mengotorkan krusye.


Lagi pula, tandas kita orang asia susah mau kering kerana faham-faham sajalah, di situlah tandas di situ jugalah tempat mandi.  Jadi dekorasi seumpama dan sewaktu dengannya memang tidak sesuai.


Tapi kalau ada sesiapa yang berminat untuk menjadikan tandas di rumah mereka seceria seperti gambar-gambar ini, jangan ragu-ragu untuk membuat tempahan daripada saya hehehe ...  Pilih saja pattern yang mana satu, saya akan buat dan harga boleh runding.  Ada siapa-siapa yang berminat?  ^_^

6 comments:

lia said...[Reply to comment]

sayang nak guna tandas nanti.....hehe....

Jaw'S @ MyGamanBorNeo said...[Reply to comment]

@lia hahaha ... ya la. ni kalau buat tandas sampai mcm ni mmg fanatik gila dgn krusye hehehe

Aku_tulip said...[Reply to comment]

aduh...klu tandas cam ni..tak tenteram nk membuang....hehehehe.. teringat kat krusye yg cantik itu...

Jaw'S @ MyGamanBorNeo said...[Reply to comment]

@Aku_tulip Betul2 ... kena angkat semua dulu. lepas cuci n mop baru letak balik hehehe

MamaDaniel said...[Reply to comment]

owh..sayangnya nak letak crochet dalam tandas.. nak letak atas meja makan pun x sanggup! hehehe.. ;)

Jaw'S @ MyGamanBorNeo said...[Reply to comment]

@MamaDaniel hahha ... iya la, jadi alas meja pun cuma pada hari perayaan.

 
Walai Krusye © 2008. Design by Pocket