3# Hair Clips

Seharian saya menyibukkan diri dengan mengait motif frothy flower untuk dijadikan hair clips sementara menunggu benang nona yang di order online sampai.  Benang tersebut untuk tempahan cenderahati perkahwinan kazen saya yang tergendala gara-gara kehabisan benang dan kedai di sini pun telah kehabisan stok benang yang saya kehendaki.  Jadi terpaksalah order online.  Untuk projek ni, saya gunakan benang cotton milk dan hook pula saiz 5/0.  Klip pula saya gunakan saiz 5.8mm.  Hasilnya seperti gambar ni.  Mekar kembang setaman kalau pakai klip rambut ni nanti ♥‿♥


2 comments:

lia said...[Reply to comment]

wow! cantik sgt!!nampak comel klip ni guna benang cotton...

Jaw @ MyGamanBorNeo said...[Reply to comment]

@lia Thanks :) nampak lembut.

 
Walai Krusye © 2008. Design by Pocket